Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Tess 7/10 - 11

Av Tess Jansson & Signe Andersson - 7 oktober 2011 16:09

Hej hej, 
tyvär så tror jag att jag inte hinner  lägga upp en video :( förlåt men, jag ska snart dra till amanda med sofie och sedan ska vi till torsbo med tina, på PIZZA kväll!!! :D och då e pizzan mkt billigare, för oss med gårdskort kostar det 20 kr och utan gårdskort 40 kr ;) om man skulle köpa pizza i vanliga fall så kostar de ju typ 70 kr!! så då passar man ju på, hihi :D


sen ikväll så ska jag sova över hos amanda elr mandis som jag kallar henne och sen imorrn så ska vi gå på bion "BrideMades" :D super kuul!! :D


men glöm inte att komentera och rösta på omröstningen så hörs vi imorrn!!


ha en bra fredag!! :D


Kram Tess 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej alla fantastiska läsare! Nu var det över ett och ett halvt år sedan någon gjorde ett inlägg på den här bloggen. Väldigt ouppdaterat tyvärr... Men för det första vill jag bara tacka alla otroliga följare som fortfarande kikar in. Även om det var...

Presentation


Hejsan!
Vi är 2 tjejer ifrån Vara som äger denna videoblogg

Signe Andersson
&
Tess Jansson Öhman

Kram!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards