Alla inlägg under september 2011

Av Tess Jansson & Signe Andersson - 30 september 2011 17:33

Hejsan! 


just nu sitter jag hemma hos min allra bästa kompis julle :D om c:a en timme kommer Sofie och hämtar oss o då drar vi till Elljuskuppen :D  


idag har jag varit i skolan, vi höll på till kl.14.50 :)
sen så åkte jag hem till julle och jag har faktiskgt inte gjort mer idag, men komentera och röst mycket nu när det faktiskgt är fredag som omröstningen handlar om! :)


ha en jätte bra dag så hörs vi imorgon! :D'


Kram Tess ;) 

Av Tess Jansson & Signe Andersson - 29 september 2011 18:35

Hejsan!innan jag berättar vad jag gjort idag så måste jag säga att jag inte har några pengar på mobilen, så jag dissar er inte !! Jag kan bara inte svara ... :( Idag har jag varit i skolan som vanligt :) men i slutet av av dagen var jag jätte yr och hade ont i huvudet..? :(men det är lite bättre nu :) Men jag kan fortfarande bli lite yr då o då :(Men nu är jag nyfiken på vad ni har gjort?? Komentera och berätta vad ni har gjort i veckan :) P.s Glöm inte att rösta på omröstningen !!kram Tess :)

Av Tess Jansson & Signe Andersson - 28 september 2011 22:10

Hej hej, Blir att jag får skriva eftersom jag inte kan lägga ut någon video här hos min pappa :(men men, idag så har jag varit med kompisar och käkat glass :D haha vi har haft väldigt kul måste jag säga ! :D hahaImorgon så ska jag se om jag på något sätt kan fixa att ladda upp videos :) tummen upp (y) :) Glöm inte att rösta och komentera så hörs vi imorgon! // Tess

Presentation


Hejsan!
Vi är 2 tjejer ifrån Vara som äger denna videoblogg

Signe Andersson
&
Tess Jansson Öhman

Kram!

Fråga mig

26 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards